Events in English
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Augusti
22 augusti - 22 augusti
00:00

Plats

Jönköping University


Direktlänk
Spara i kalendern

Höstterminen startar på JU

Hösterminen på JU startar vecka 34 med bland annat introduktionsvecka för nya programstudenter.
Beroende på program/kurs kan dag för upprop och introduktion variera. (För ett antal kortare kurser gäller även senare studiestart under hösten.)
För aktuella termins- och läsårstider per fackhögskola, se https://ju.se/student/studier/terminstider.html 


Arrangör: Jönköping University
24 augusti - 24 augusti
12:00 - 13:00

Plats

B5002


Direktlänk
Spara i kalendern

CEnSE Seminar with Simon Parker

Dear colleagues,

You are welcome to join us for the CEnSE Seminar presented by our guest:

Professor Simon C. Parker, Ivey Business School, Canada

Title:  When do entrepreneurs exit failing ventures?

 

Date: Wednesday, 24th August

Time: 12:00-13:00

Room: B5002 or zoom


Arrangör: Centre for Entrepreneurship and Spatial Economics
24 augusti - 24 augusti
13:00 - 14:30

Plats

Campus Arena


Direktlänk
Spara i kalendern

Mastermingel

 

 


Arrangör: Jönköping University
26 augusti - 26 augusti
11:00 - 13:00

Plats

Campus Arena


Direktlänk
Spara i kalendern

Välkomstmässa för nya studenter

.


Arrangör: Jönköping University
31 augusti - 31 augusti
12:00 - 13:00

Plats

B6046 and online


Direktlänk
Spara i kalendern

MMTC Research Seminar presented by Annika Ehlers

Annika will present her early-stage paper “From ethical discussions to investment tips in the media? How field actors frame a moral market during its emergence, growth, and conventionalization”.

The research contributes to the question of how different actors frame a morally influenced product in the public media discourse and how actors and frames chance between the market's emergence, growth, and conventionalization. For the paper she systematically analyzed about 2700 news articles, representing the media coverage of the German market for vegetarian and vegan meat substitute products between 1995 and 2020.

The seminar will be conducted in a hybrid seminar. We are meeting in room B6046 or on zoom


Arrangör: Media, Management and Transformation Centre